نکات مهم حسابداری
نوشته شده توسط : نیک اندیشان

دوره آموزش حسابداری در موسسه نیک اندیشان با اعطای مدرک دانشگاهی و نیز مدرک بین المللی از آکادمی DNW انگلستان را پس از طی نمودن جلسات تئوری و عملی مورد آموزش قرار می گیرد. و نیز همچنین معرفی به کار را نیز در انتهای دوره حسابداری بازار کار خواهیم داشت.

نرم افزار حسابداری هلو به منظور مدیریت کسب و کار می باشد. نرم افزار  نرم افزار حسابداری هلو به عنوان  نرم افزار هلو نامگذاری شده است ، نام شرکت مادر است.  یک راه حل نرم افزاری قوی برای  نرم افزار حسابداری هلو است که به شما امکان می دهد بسیاری از جنبه های شغلی خود را پیگیری کنید.

آموزش حسابداری

شما می توانید همه چیز را از مدیریت حساب های خود گرفته تا ارسال فاکتور تا پرداخت کارمندان را انجام دهید. رابط  نرم افزار حسابداری هلو  به کاربران اجازه می دهد اطلاعات هفت گزینه منو را مشاهده کنند: وضعیت کسب و کار ، مشتریان و فروش ، فروشندگان و خریدها ، موجودی و خدمات ، کارمندان و حقوق و دستمزد ، بانکداری و سیستم می شود.

 

دوره آموزش نرم افزار حسابداری هلو

استفاده آسان از منوی برگه در سمت چپ صفحه ، دسترسی آسان و راحت به مناطقی را با استفاده از صفحه هایی که از آیکون های عکس استفاده می کنند ، برای کمک به کاربران در یافتن کار مناسب فراهم می کند. ویژگی وضعیت وضعیت اقتصادی شرکتی است که در یک نگاه خاص و دارای اطلاعاتی در مورد کلیه جنبه های مشاغل از جمله میزان و درصد مبالغ متعلق به گذشته برای دریافت ، مانده حساب ، پیش پرداخت صورت حساب ، درآمد سال به تاریخ ، یاب گزارش دهنده و موعد گذشته است. مبلغ قابل پرداخت با انتخاب شخصی سازی صفحه ، دوره حسابداری ممکن است صفحه اصلی خود را تنظیم کنید. برگه مشتریان و فروش دسترسی آسان برای ورود و ویرایش مشتریان جدید و همچنین موجود را دارد. علاوه بر این ، از این تب کاربران می توانند سهمیه ، پیشنهادات ، سفارشات فروش و فاکتور تولید کنند ، مالیات فروش را وارد کنند ، پول دریافت کنند و اشتغال ایجاد کنند. فروشندگان و خریدها منطقه ای یکجانبه برای همه موارد مربوط به خرید است ، از جمله روش های ورود و ویرایش فروشندگان موجود ، ایجاد و پرداخت صورتحساب ، صدور چک ، صدور بازپرداخت و تهیه گزارش. موجودی و خدمات ، کلیه جنبه های موجودی را ردیابی می کند. ثبت موارد جدید در موجودی ، ویرایش موارد موجود ، ایجاد سفارشات خرید ، دریافت موارد به موجودی ، تعداد موجودی آهنگ ، تولید گزارش ،

آموزش حسابداری

بسته های کشتی و پیگیری ، و مدیریت قیمت گذاری و همچنین خدمات شرکت. کارمندان و حقوق و دستمزد به شرکتها کمک می کند تا کلیه جنبه های حقوق و دستمزد را از تنظیم اولیه کارمند جدید گرفته تا تولید فرم ها ، چک ها و سپرده های مستقیم را مدیریت کنند. قابلیت استفاده آسان از گزارشات به کاربران امکان می دهد جزئیات نمایش را در هر زمان حفظ کنند.





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: